Tuesday, January 31, 2012

Full Time Here :)

Assalamualaikum .. oleehh ! #tetibe

Hey korang, Buat apa je cuti raja hari tuhh? Cer bagi tahu. Hehe. Ok before aku merepek, Ni haa kak senah nak bagi tahu, Hari ni punye cerita yang kak senanh nak merepek ni. Cerita beberapa hari lepas taw. Berapa kurun lah lamanya , Disebabkan saya dato' , Ececec . Buzy je buat homework yang ditangguh menanggguh menungguh tuh. Aktiviti kat school pun boleh tahan, Jadi malam ni macam free sikit lepas je taip nama budak-budak KRS sesi petang, Officially aku setiausaha so ehem ehem here (:

Ok kita mulakan dengan perkhemahan yang agak memalukan tapi sokey lahh. Zac ada inform kat pakcik pakcik and makcik makcik yang baca blog zac last hari tuh yang zac nak buat kempink punk pang kan kan kan? So korang pun dah tahu kat mana, HAHAH ! ok fine yang mana tak tahu, ianya hanyalah dihadapan rumah bersama kakak, sedara dan adik seperjuangan aktiviti bodoh kami. Disebabkan duit tak cukup duk beli krim fair and lovely, saye just bajet beli ayam sekoq and panggang. Okkkk ^^

Bunyi dia macam ahakss tapi aku ni gempak gempur tapi my brotherrr yang first tuh yang pasang bara semua. Hehehe. kesian dia hitam kene arang, lalalalal . Ok gambarr semua zac upload esok lah. Lepas tuh, Pagi esok tuh kami pegi Cameron Highland. Bajett dicover kuvur oleh my parents of parentozz lah kan? Sape lagi. And my brother yang kedua. Dia baik hatiii wo, Ok ok. Ni mampos kalau dia dapat tahu, kembang segala lubang. Wihiiiiiiiii =)

Ok, Nama jee duk Perak. Pahang tuh dekat nan Perak an? Salah erk? Arghhh !! Pape lah keen? Yang zac tahu zac baru je 3 kali pergi Cameron so sekarang ni Cameron dah sejukk weyh. Kalau pergi kompem menggigil macam baru lepas mandi kat sungai waktu pagi. HAHAH! Walaupun aku tak mandi waktu tuh. Hehehe. Then, Abg saya baik sangat nak belanje macam-macam so apa lagi ken? HABISKAN DUIT DIA !! Termasuk syiling yang ada di celah gigi. Wihiiii !!

Mamat jerawat ni kelam bajet muka skin nak pakai fair and lovely
my mummy cakap, nak naik remaja memey ginih ginih. So Fineee lahhh :)

Ni tak cukup kaki dah nak naik lagiii. Gatall menggunung .

Im just excited, Kenapa kau tak puas hati tgk jerawat aku? 

Before ke ladang tea ni my mummy berhenti kat satu kedai Nepal beli my kasut cause nak dekat putus
Yer laaa. Saya kan kanak kanak riang, Nak lari lari ..
So Harga kasut ni RM 12, CASH OK !! So aku bangga . Wahahaha
Tetibe nak turun bukit ladang tea tuh dah jadi mcm ni . smpi rumah OVERR !
MELAYANGLAH RM 12. Better topup, Kenyang Messageee nan makwee. HAHAHA

Ok normal lah ta pakai kasuttt, Minah salleh tengok aku bajet nak kiss kaki aku yang sexy tuh :P

Ok done !! Rambut saya baru lepas potong so skema plus sakai. Then jerawat makin banyak and dalam proses penjagaan muka yang murni dan suci. Rimas pakai krim, Tambah minyak kat muka aku adalah..! Baik solat five waktu, muke bersih tanpa minyak, Badan cergas, Pahala pun dapat :DD HAHAHA . Mepek sudahhh. Next photo maybe gamboo Kem and gamba apa ek? Ahhh. Tunggu je lah kalau i rajin update. Wihiii. Kbyeee.

BICARA FACEBOOK SAYA YANG SAKAI :






4 comments:

ekin alias said...

untungnyer g cameron..

errr laki pon berminat jd SU erkkk??? haha

NIZAM said...

whoa! seronok ok g cameron. boleh feeling2 musim bunga kat europe ckit. muahaha.

cik ekin: haish. ramai kot lelaki berminat nk jd SU. fac.office mgt kat uitm ramai je lelaki aku tgk. :))

diana said...

perak dekat dengan pahang????erk...!!!!

hyz said...

p cameron besh la. tp x beshnyer jalan nak naik ngn turun. pening wooooo