Monday, January 2, 2012

Berenang Itu Sexy bukan ?

Assalamualaikum ..

Hey !! dah makan ? hurm ... hari ni tak tahu nak update apa so saya nak publish photo yang baru diedit pagi tadi , korang reti berenang tak ? bagi yang tak reti .. belajar lah , guna pelampung dulu mula-mula , macam zac ... lama-lama ok lah , best wo berenang . so hari ni bukan entri tapi merepek . berenang tuh bukan sexy kerr ?

Ok , so biarlah gambar berkata-kata kan ? *Daniel Adie , hehe . jum tengok pastuh sudi-sudikanlah jari jemari itu untuk komen ..


peace , i love my lil bro so much ! ;)


candid , kakak snap ... tak perasan . ta taw tengah wat pe masa ni .


candid , waktu ni nak lemas . sumpah betul ok !


candid , waktu ni baru lepas basuh rambut .. shampoo . ehhe

p/s : kami suka sangat berenang ;)

6 comments:

CekbOlat-bOlat said...

pkai pelampung? oh kmu.. snggguh comel..kahkahkah..

H.J said...

berenang kena tubuh elestik..haha

niezam said...

i love H2O part. :)

Gen2Merah said...

saya sendiri pun belum terer sangat nak berenang.. ehehehe

Fixx said...

berenang seksi yer??
ha3.. tapi pakai plmpung.

ayie said...

comel sungguh pelampung tu..hehe